Eh. Oon löytäny kivan "pojan" joka kyl vähä ahdistaa mua samal :D en osaa ees ajatella et siitä tulis mtn vakavaa. Toisaalt haluun nähä sitä, toisaalt en. :D vaikeeta. Haluun vaa olla yksin, sosiaalisesti rajoittunut :D ootan vaa et pääsis jo tuost vitun koulusta pois ja sais muuttaa pois! Mikään ei silti ikin mee niiku suunnittelee. Mun pitäis kohta alkaa hakemaan vaihtariks Jenkkeihi, minne nyt oon melkeimpä päättäny lähtee. Ainoo vaan, että mä tiedän lihovani sen vuoden aikana 100 kiloo :( noo en kai. Jaksasinko mä vaan niitä tekopirteitä ihmisiä? Ja kirkkoo ja urheilua. notnotnot, mut eipä kai siinä :D

Mein koira ei pitäny musta ennen, tai no ainakin luulin niin. Nyt se sitte nukkuuki mun sängys ja kyl mä luulen et se musta välittää. Mut otan kyl sit ku muutan pois kotoo kaks pitkäkarvaista kaniini/kääpiömäyräkoiraa enkä mein koiraa mukaa, kyl mä siitä tykkään, mut se taas tykkää asua maalla ja ei lyhytkarvaset mäyrikset oo silti mun juttu. 

Meinasin värjätä hiukset punaseks, mut en mä aijo sittenkää. Haluun kasvattaa näitä. Sit ku lähen Jenkkeihi, ainaki täl hetkel oon kovasti lähössä. Mul on ihanat pitkät mustat hiukset <3 Jos ei oo, ni onhan pidennykset olemassa :)) 

Mä en halua edes elää tässä hetkessä, vaa tulevaisuudessa. Mä meen Jenkkeihi sosiaalisoitumaan, nyt mä oon eläny maalla melkein ainoona lapsena ja eikä mul oo ollu paljo kavereita =D en mä osaa olla semmone kiva. Plaaplaaaplöö:D En kuitenkaan sais sit Jenkeist kavereit, enkä sit tulevast koulust. Toivottavasti pystyn menee vaihtariks vaik menisin amiksee. Ei mulle vaa maistu lukio. Oon jo nii poikki siit ku käyn ylä-astetta, että hhuoh joku lukio! Haluaisin mä ylioppilaaks, mut ihan mun oman mielenterveyden kannalta, ja haluan aina mennä sieltä mistä aita on matalin..:D 

Mut minne kaupunkii mä haluan muuttaa? Mä tunnen jotai ihan sairasta vetoa Oulua kohtaan :D en mä helvetti sinne ollu tod menossa!!1 Sehä on lapis, enkä ees tunne ketää. Luultavasti Lahteen tai Hämeenlinnaan :) Mut jos meen Jenkkeihi, joudun menee vuotta nuorempien kaa kouluu :D No ei itseasiassa ees haittaa. :o

Haluisin medusa- ja kielilävistykset, voisin tietty sanoo etten mee riparille jossen saa :D 

Mua tavallaan ärsyttää ku en halua "elää" nyt, vaa tulevaisuudes. Mistä mä tiedän onko se sit samalla tavalla vaik menisinki Jenkkeihi tai muualle kouluu :S