Mä oon tänään syönyt ainakin puoli levyä suklaata, urheilu, mitä se on? Mä painan yli 65kg, mä lupasin itelleni etten ikinä painais enää näin paljon, ja vitut. Kaikki muut on nättejä, niil on kavereita, ne on laihoja ja sinut itsensä kanssa. Mä en oo kohta 2 vuoteen hyväksynyt itseäni paitsi hetkellisesti.

Mä luulin et löysin itseni ja mulle hyvät kaverit, mut vitut. Mun ns. "unelmapoikaystävä" mihin tutustuin bileissä, joka lupas tykkäävänsä musta alkoi eka välttämään mun tapaamista, sitten ilmestyi galleriaan ja facebookkiin teksti "parisuhteessa". Eipä siinä vielä kaikki, tää eukko on ihan lumpunnäköinen. Mun "paras" kaveri, joka ei kylläkään pidä mua parhaana kaverinaan, on hankkinut "elämän" (parhaan kaverin, miehen ja muita kavereita) toiselta puolelta Suomea, enkä mä kuulu tähän elämään. Tai pääsisinhän mä mukaan, mut ei mulla ole varaa maksaa yli 45e matkoista sinne ja vielä juomista ja ruuasta. Kivakiva.

Mä oon aina halunnu olla jotain erikoista, en mitään keskitasoo. Se ei vaan riitä mulle :(. Katsoin äsken muutamien kuvia galleriasta. Miksen mä ole tommoinen? :( Huomenna me lähdetään isän ja äitin kanssa Dubaihin. Haluaisin ostaa sieltä paljon vaatteita, mutta haluaisin laihtua, ja mites jos vaatteet jää sit armottoman isoiks? No vitut minä laihdu. Onneksi edes mun koira tulee takaisin hoidosta, joten pääsen liikkumaan..

Nyt mä olen keksinyt, haluan laihtua. Jos porukat tän tajuaa, et mul ei ole kaikki hyvin, ne antaa mulle enemmän rahaa tai me voitas muuttaa. Tältä paikkakunnalta mä en tuu kavereita saamaan, enkä edes tiedä haluaisinko, mä haluan aivan jonnekkin muualle. Siks musta tuntuin niin hyvältä lähteä vaihto-oppilaaksi Amerikkaan ylä-asteen jälkeen, mutta siihenkin menisin ihan kamalasti rahaa, enkä ehkä viihtyisikään siellä. En ole edes hyvä englannissa.

Olis niin jees päästä tekemään mallintöitä, mutta en kyllä ennen lähetä minnekkään hakemusta, ennen kuin olen laihtunut vähintään 10kg, enemmänkään ei olisi pahitteeksi..

Miksen mä syntynyt rikkaaseen perheeseen, tai edes kaupunkiin? Sillon mulla olisi varmasti kavereita, mut vitut täällä landella ymmärretä yhtään mitään. Ei me köyhiä olla, mutta ei nyt aivan kamalan rikkaitakaan, eikä porukat ymmärrä vaatteisiin ja meikkeihin rahan käyttöä. Onneksi pääsen edes ylä-asteen jälkeen täältä pois, ja sekin alkaa olemaan pian puolessa välissä, aaw.