Läskiä ah. Oltiin Dubaissa, oon tavalliseen tapaani ihan helvetin lihava joka vitun kuvassa. En kestä. Huomenna alotan 2468 dietin, ehkä mä pysyn siinä. No pysyn, saatana. Katoin tänää jo maanantain salkkarit, ei vitsi et Miro oli ihana, jotenki tuli hirmu kateellinen olo Pepille :D Määki haluun elää jotai iha toisenlaista elämää ko nytte. Hehe, haen kyl ylä-asteen jälkeen Hämeenlinaan tai Lahteen kouluun :) Alko taas tehdä mieli lähtee vaihtariks, mut emmää oikeasti pysty. Haluun mielummi semmosen normielämän Suomesta, ja olla laiha ja nätti, mut saanko mää edes kavereita sitten kun muutan pois täältä? No toivottavasti. Pärjäisinkö mä edes lukiossa? ... En halua edes ajatella, tänään oli englannin koe enkä voi sanoa, että se olisi täydellisesti mennyt.

Huomenna hiphop lenkille, vaikka on ihan vitun kylmä. 200kcal tavoite, ounou, vois alkaa juoda ainaki 1,5 litraa päivässä vettä. Saapahan Hessu ainakin liikuntaa vaikken mä laihtuskaa (no totta vitussa laihdun!)

Mä yritän jotenkin kuvitella itselleni, että mun elämä ois ihan perfect sit ku muutan pois kotoa. Toivottavasti oliski. Mun pitäis ehkä sitten uusia tyyli, kun oon laihtunu. Nykyään käytän ihan junttivaatteita, paitsi ne on ihan ok, koska oon lihava. En vois käyttää semmosii mitä oikeesti haluun, koska semmoset paljastas mun läskeyden. Esim. Valkoset paidat ja topit :S